فروشگاه epwebs

طرح توجیهی.پایان نامه.تحقیق دانشجویی.پرسشنامه.گزارش کارآموزی.مقاله. طرح کارآفرینی و کسب درآمد.پروژه.پاورپوینت.حل المسائل

فروشگاه epwebs

طرح توجیهی.پایان نامه.تحقیق دانشجویی.پرسشنامه.گزارش کارآموزی.مقاله. طرح کارآفرینی و کسب درآمد.پروژه.پاورپوینت.حل المسائل

پاور پوینت ایمنی انبار داری اسلاید

پاور-پوینت-ایمنی-انبار-داری-اسلاید

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 13
حجم فایل: 30
قیمت: 1500 تومان

  بخشی از متن:

رعایت نظم و ترتیب در چیدن کالاها و مواد مختلف شیمیایی و نیز نظافت عمومی انبارها جزء اصول اولیه ایمنی انبار داری بوده و بایستی دقیقا" رعایت گردد.

حتی الامکان بایستی در انبارداری تجانس کالاها و اجناس مد نظر قرار گیرد بطوری که بتوان با نصب تابلوهای راهنما بخشهای مختلف انبار را از یکدیگر مجزا نمود.

اجناس سنگین و نیز مایعات شیمیایی یا مواد خطرناک بایستی در طبقات زیرین قفسه ها نگهداری گردند.

کالاها و مواد طوری در طبقات چیده شوند که در هنگام برداشت امکان دسترسی به کالاها و مواد قدیمی تر وجود داشته و زودتر مورد استفاده قرار گیرند.

حتی الامکان از تحویل گیری ظروف و یا جعبه های حاوی موادی که دارای فرسودگی، پاره گی و یا نشتی مىباشند جهت انبارداری بایستی خودداری شود، در غیر اینصورت اینگونه موارد بایستی در محلی جداگانه (خارج از انبار) نگهداری شده و سریعا" مورد استفاده قرار گیرند.

از چیدن مواد شیمیایی مختلف (نامتجانس) در کنار هم در طبقات اکیدا" خودداری شود.

از تحویل گیری و انبارداری مواد شیمیایی به حالتهای مختلف (جامد، مایع و گاز) که فاقد پلاک مشخصات بوده و به عبارتی شناسایی نشده اکیدا" خودداری شود.

 

 


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.