بخشی از متن:
مدیریت رفتار سازمان، یرفتار سازمانی پیشرفته، تکنولوژی و طرح ریزی شغل، تصمیم گیری فردی، مبانی رفتار فرد در سازمان، فرد، رفتار فرد در سازمان، مدیریت رفتار انسان در سازمان، مدیریت رفتار، اداراک و توانایی فرد، رضایت شغلی، رفتار و نگرش فرد، یادگیری، شرطی سازی عامل، یادگیری اجتماعی،تعارض، مذاکره، Conflict، تعارض و مذاکره در سازمان، مدیریت تعارض، مدیریت مذاکره، مبانی رفتار سازمانی، تعریف مذاکره، تضاد، عدم توافق، ناسازگاری، ،مفهوم تعارض، چانه زدن و حل مسئله،استراتژی های مذاکره،استراتژی رقابتی، تعارض به معنای متعرض و مزاحم یکدیگرOpposition، استیفن رابینز